از دست ملانصرالدین
 
ادبیات وزبان فارسی
 
یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : لیلا حقی

 

چطور گریه کنم؟

ملانصرالدین را زنی بدگل نصیب شده بود اتفاقاً روزی آیینه به دست زن افتاد خود را در آیینه دید شروع کرد به گریه و با خود می گفت: اگر من خوشگل بودم تا این اندازه رنج نکشیده و از شوهرم نا مهربانی نمی دیدم و به تصور اینکه ملانصرالدین خواب است همینطور با خود درد دل می کرد و آهسته گریه می کرد.

ملانصرالدین که اینها را دید و شروع کرد به های های گریه کردن.

زن برخاسته گفت: ملانصرالدین شما را چه می شود؟

ملا گفت: به حال زار خود گریه می کنم زیرا تو یک دفعه صورت خود را در آیینه دیدی مدتی است گریه می کنی و من که همیشه صورت تو را می بینم چطور به روزگار خود گریه نکنم؟

حرف مرد یکی است

روزی از ملا سؤال کردند: چند سال داری.

ملا گفت: چهل سال، ده سال بعد هم سوال کردند ملا گفت:چهل سال، گفتند تو ده سال قبل می گفتی چهل سال دارم.حالا هم می گویی من چهل سال دارم.

ملا گفت:حرف مرد یکی است. اگر بیست سال دیگر هم سؤال کنید بازهم می گویم چهل سال دارم.

 

                                                                                                                            مهسا طالبی



نظرات شما عزیزان:

رضوی
ساعت19:50---17 خرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

شکسپیر: قوی بمان با لبخند دنیا را تغییر بده.اجازه نده دنیالبخند تو را تغییر دهد! روزتان پراز لبخند. ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید.این وبلاگ بروبچه های دبیرستان دخترانه ی سمائیان است.پرسنل وبلاگ شما رو به دیدن مطالب موجود در وبلاگ دعوت می کنند. دوستدار شما,ما!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ادبیات وزبان فارسی و آدرس shinystar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 18306
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1